• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
4

کسب ۵ ستاره کیفیت توسط لاماری ایما در ارزیابی ISQI، دستاوردی بزرگ برای آرین پارس موتور

کسب ۵ ستاره کیفیت توسط لاماری ایما در ارزیابی ISQI، دستاوردی بزرگ برای آرین پارس موتور
خط‌آفتاب   /       خودروی لاماری ایما که توسط خودروسازی آرین پارس موتور تولید و عرضه می‌شود، موفق شده است تا 5 ستاره کیفی را از شرکت بازرسی کیفیت و استانداردهای ایران (ISQI) دریافت کند. این موفقیت نشان‌دهنده تلاش فراوانی است که در زمینه حفظ کیفیت این خودرو از سوی خودروسازی آرین پارس موتور صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خط‌آفتاب   /       مهرداد قیدر معاون کیفیت آرین پارس موتور در گفتگویی توضیح داده است که از همان ابتدای انتخاب و مونتاژ لاماری ایما در ایران، تمرکز اصلی بر کیفیت بالای تولید این خودرو بوده است. قبل از آغاز تولید، شاخص‌های کیفی مبتنی بر استانداردهای رنو-نیسان با شریک تجاری در چین (DLEZ) به اشتراک گذاشته شد تا زبان مشترکی در زمینه کیفیت ایجاد شود.

پیش از عرضه رسمی لاماری ایما، تیم‌های تست میدانی و کیفیت‌سنجی آرین پارس موتور در همکاری با شریک چینی، خودرو را تا ۲۰ هزار کیلومتر در شرایط آب و هوایی مختلف مورد آزمایش و ارزیابی قرار داده‌اند. حتی در برخی موارد نتایج بهتر از انتظار شریک چینی به دست آمده است.

کسب ۵ ستاره کیفیت توسط لاماری ایما در ارزیابی ISQI

یکی از شاخص‌های مهم کیفیت، میزان مراجعه خودروها به نمایندگی پس از ۳ ماه کارکرد است که در محصولات رنو در ایران حدود ۵۰ دستگاه در هر ۱۰۰۰ خودرو می‌باشد. اما با تلاش همکاران آرین پارس موتور و رعایت دقیق استانداردهای تولید، این رقم برای لاماری ایما به کمتر از ۵۰ دستگاه در هر ۱۰۰۰ خودرو رسیده است که حتی از خودروسازان اروپایی نیز عملکرد بهتری دارد.

او در ادامه افزود: در حوزه داخلی‌سازی نیز از قطعه سازان رده اولی که سابقه همکاری با رنو را داشته‌اند، استفاده شده است. به عنوان مثال، ۵ تولیدکننده داخلی صندلی مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت بهترین آنها انتخاب شده است. چراکه کیفیت برای آرین پارس موتور خط قرمز محسوب می‌شود. کیفیت قطعات CKD وارداتی و ساخت داخل نیز با دقت زیر نظر گرفته می‌شود. قطعات نه تنها در مراحل ورودی، بلکه در طول فرایند تولید نیز مورد بازرسی و کنترل کیفیت قرار می‌گیرند.

لاماری ایما

به گفته ی قیدر، تلاش‌های گسترده‌ای برای دستیابی به این سطح کیفیت در لاماری ایما انجام شده است. اما حفظ کیفیت کاری بسیار دشوار است که امیدواریم با تدابیر سیستمی موجود در شرکت، بتوان به طور مستمر به آن دست یافت. خودروسازی آرین پارس موتور با رویکردی حرفه‌ای و کارشناسی شده، از همان ابتدای پروژه تولید لاماری ایما، تمرکز خود را بر حفظ و ارتقای کیفیت این خودرو قرار داده است.

شاخص‌ها و استانداردهای کیفیت به طور دقیق مورد توجه قرار گرفته و در تمامی مراحل از ورود مواد اولیه تا تولید و عرضه نهایی، کنترل‌های لازم به عمل می‌آید. انتخاب تامین‌کنندگان مجرب و معتبر، استفاده از تجهیزات پیشرفته، آموزش کارکنان و به‌کارگیری دانش روز دنیا در تولید، از جمله راه‌هایی است که این شرکت برای تولید یک خودروی باکیفیت اتخاذ کرده است. کسب ۵ ستاره کیفیت توسط لاماری ایما، دستاورد رویکرد علمی و همه‌جانبه آرین پارس موتور در تولید خودروهایی با بالاترین استانداردهای کیفی در کشور است.

  • کد خبر : 33113
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰:۳۸
لینک کوتاه : https://www.khateaftab.ir/?p=33113

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری خط آفتاب نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
  • لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.