• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

نگاهی به غرفه فونیکس در نمایشگاه خودرو کرمان ۱۴۰۲ + عکس

نگاهی به غرفه فونیکس در نمایشگاه خودرو کرمان ۱۴۰۲ + عکس
خط‌آفتاب   /      شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه کرمان سال 1402 با برندهای متنوع و محصولات جذاب خود حضوری پررنگ داشته است. در این رویداد، غرفه فونیکس میزبان طیف گسترده ای از خودروها از جمله تیگو 8 پرو مکس، تیگو 7 پرو، آریزو 6 جی تی و فونیکس FX بوده است. اما شاید مهمترین رونمایی این برند در نمایشگاه، خودروی تازه معرفی شده تیگو 7 پرو مکس باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خط‌آفتاب   /      شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه کرمان سال ۱۴۰۲ با برندهای متنوع و محصولات جذاب خود حضوری پررنگ داشته است. در این رویداد، غرفه فونیکس میزبان طیف گسترده ای از خودروها از جمله تیگو ۸ پرو مکس، تیگو ۷ پرو، آریزو ۶ جی تی و فونیکس FX بوده است. اما شاید مهمترین رونمایی این برند در نمایشگاه، خودروی تازه معرفی شده تیگو ۷ پرو مکس باشد.

تیگو ۷ پرو مکس

مشخصات فنی تیگو ۷ پرو مکس

خودرو کراس اوور از پیشرانه چهار سیلندر ۱٫۶ لیتری توربوشارژ GDI با توان ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر بهره می برد. انتقال قدرت به چرخ ها از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه خشک انجام می شود که جایگزین مناسبی برای گیربکس های معمول CVT است. با این پیشرانه پرقدرت، تیگو ۷ پرو مکس تنها طی ۹٫۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد و در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۷٫۲ لیتر سوخت مصرف می کند.

علاوه بر پیشرانه قوی، تیگو ۷ پرو مکس از نظر ظاهری بازطراحی شده است و داشبورد کاملاً جدیدی نیز در داخل کابین دارد.

تیگو ۸ پرو e پلاس

مشخصات فنی تیگو ۸ پرو e پلاس

کلاس NEV نیز یکی دیگر از بخش های فونیکس است که به خودروهای تمام الکتریکی و هیبریدی اختصاص یافته است. نماینده این بخش در نمایشگاه، تیگو ۸ پرو e پلاس با سیستم پیشرانه هیبریدی قدرتمند بوده است.

تیگو ۸ پرو e پلاس از یک موتور بنزینی ۱٫۵ لیتری و دو موتور الکتریکی با مجموع قدرت ۳۲۶ اسب بخار و گشتاور ۵۱۰ نیوتن متر بهره می برد که امکان شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ۷٫۶ ثانیه را فراهم می کند. این خودرو با باتری ۱۹٫۲۷ کیلووات ساعتی تا ۷۵ کیلومتر حرکت کاملاً برقی را امکان پذیر می سازد.

با وجود نداشتن چهارچرخ محرک، تیگو ۸ پرو e پلاس می تواند شتاب قابل قبولی ارائه دهد. باتری لیتیوم-یونی ۱۹٫۲ کیلووات ساعتی آن نیز رانندگی شهری بدون مصرف بنزین را برای مدت زمانی تضمین می کند.

از امکانات این خودرو می توان به نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی لمسی، سیستم صوتی سونی، تنظیمات گرم کننده و سرمایش الکتریکی صندلی های جلو، صندلی های گرم کن عقب، سقف پانوراما هیدرولیکی و هشدار خروج از خط عابر اشاره کرد. تیگو ۸ پرو e پلاس با ۹ حالت رانندگی مختلف مانند حالت کاملاً برقی، ترکیبی یا بازیابی انرژی می تواند به بهترین شکل از مزایای موتورهای بنزینی و الکتریکی بهره ببرد.

غرفه فونیکس در نمایشگاه خودرو کرمان ۱۴۰۲

  • کد خبر : 33232
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
لینک کوتاه : https://www.khateaftab.ir/?p=33232

برچسب ها

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری خط آفتاب نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
  • لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.