• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

نسل جدید سدان کیا سراتو GT line در نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ + عکس و فیلم

نسل جدید سدان کیا سراتو GT line در نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ + عکس و فیلم
خط‌آفتاب   /    پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تهران در سال ۱۴۰۲ شور و هیجان بی‌سابقه‌ای نسبت به سال‌های پیش دارد. در این نمایشگاه، علاوه بر تولیدات داخلی، شاهد حضور مدل‌های جذاب و جدید خارجی هستیم. خوشبختانه در این رویداد خودرویی مهم، علاوه بر محصولات چینی، مدل‌هایی از شرکت‌های کره‌ای و ژاپنی نیز در غرفه واردکنندگان به نمایش گذاشته شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خط‌آفتاب   /    پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تهران در سال ۱۴۰۲ شور و هیجان بی‌سابقه‌ای نسبت به سال‌های پیش دارد. در این نمایشگاه، علاوه بر تولیدات داخلی، شاهد حضور مدل‌های جذاب و جدید خارجی هستیم. خوشبختانه در این رویداد خودرویی مهم، علاوه بر محصولات چینی، مدل‌هایی از شرکت‌های کره‌ای و ژاپنی نیز در غرفه واردکنندگان به نمایش گذاشته شده‌اند.

به طور خاص کوشا خودرو ایرانیان با انواع مدل‌های برند کیا پا به نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ گذاشته است. خودروهای جذابی همچون K5، فورته K3، پگاس، سلتوس و سونت در غرفه کوشا خودرو در معرض بازدید عمومی قرار گرفته‌اند و در میان آن‌ها، مدل ۲۰۲۳ سراتو با چهره خشن و تهاجمی خود، نظر هر بیننده را جلب می‌کند.

ویدیو معرفی سدان کیا سراتو GT line

سراتو نامی آشنا در بازار کشور است. حدود ۱۰ سال پیش، این ماشین توسط گروه صنعتی سایپا عرضه شد و خیلی زود محبوبیت فراوانی به دست آورد. هم‌اکنون کوشا خودرو نسل جدید سراتو را به سبد محصولات خود اضافه کرده تا بلکه فروش موفقیت‌آمیز سایپا را تجربه کند.

سدان اسپرت کیا فورته K3 یا همان سراتو از طراحی جدید و جسورانه‌ای برخوردار است و کابین آن به خوبی حس و حال نشستن در یک خودروی اسپرت را به سرنشین منتقل می‌کند.

کیا سراتو GT line

این خودرو در زیر کاپوت به موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر خطی مجهز است که حداکثر توان و گشتاور آن به ترتیب به ۱۵۰ اسب بخار و ۱۹۲ نیوتن متر می‌رسد. چنین مشخصاتی از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو وارد شده و فورته کی۳ را به حرکت می‌اندازد.

از دیگر مشخصات فنی خودرو می‌توان به سیستم تعلیق جلو مک فرسون، سیستم تعلیق عقب تورشن بیم، فرمان کمکی برقی و مصرف سوخت ترکیبی ۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اشاره کرد.

کیا سراتو ۲۰۰۰ در کنار کیا K5 به راحتی می‌توانند عرصه رقابت را برای سدان‌های چینی تنگ کند. اگر مایل به بررسی نزدیک این خودرو هستید، می‌توانید از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ بهمن‌ماه و بین ساعات ۱۰ الی ۱۷ در نمایشگاه اتو اکسپو تهران حاضر شوید.

فضای داخلی کیا سراتو GT line

  • کد خبر : 33161
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
لینک کوتاه : https://www.khateaftab.ir/?p=33161

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری خط آفتاب نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
  • لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.