• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

فیدلیتی جدید معرفی شد، خودرو جدید بهمن در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲ + فیلم و عکس

فیدلیتی جدید معرفی شد، خودرو جدید بهمن در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲ + فیلم و عکس
خط‌آفتاب   /     فیدلیتی XB1 محصول جدیدی از گروه بهمن است که در نمایشگاه خودرو تهران 1402 به صورت رسمی رونمایی شد. فیدلیتی XB1 در واقع محصولی از جتور، برند زیرشاخه چری است که با نام جتور داشنگ شناخته می‌شود. مشخصات فنی این خودرو نیز با تیگو 7 پرومکس و تیگو 8 پرو مشابه هستند. فیدلیتی XB1 در کنار فیدلیتی پرایم و فیدلیتی پرستیژ، سومین محصول برند جتور در بازار ایران خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خط‌آفتاب   /     فیدلیتی XB1 محصول جدیدی از گروه بهمن است که در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲ به صورت رسمی رونمایی شد. فیدلیتی XB1 در واقع محصولی از جتور، برند زیرشاخه چری است که با نام جتور داشنگ شناخته می‌شود. مشخصات فنی این خودرو نیز با تیگو ۷ پرومکس و تیگو ۸ پرو مشابه هستند. فیدلیتی XB1 در کنار فیدلیتی پرایم و فیدلیتی پرستیژ، سومین محصول برند جتور در بازار ایران خواهد بود.

ویدیو معرفی فیدلیتی XB1 محصول بهمن موتور

طراحی ظاهری فیدلیتی XB1 خودرویی اسپرت و در حین حال آینده‌نگرانه را به تصویر می‌کشد. در واقع هدف از توسعه جتور داشنگ، ساخت یک خودرو الکتریکی یا هیبریدی بوده است و به همین دلیل ظاهر آن نسبت به سایر خودروهای درون‌سوز جزئیات بیشتری دارد. فیدلیتی XB1 با دارا بودن فاصله محوری ۲٫۷ متر، یک خودرو جادار به حساب می‌آید و گزینه‌ای مناسب برای سفرهای خانوادگی است.

فیدلیتی XB1 محصول بهمن موتور

زیر کاپوت فیدلیتی XB1، پیشرانه ۱٫۶ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر قرار دارد. این پیشرانه در بسیاری از خودروهای فونیکس مورد استفاده قرار گرفته است و به همین دلیل از نظر دسترسی به خدمات فنی و قطعات یدکی، با مشکل مواجه نخواهد بود. حداکثر راندمان این پیشرانه، ۱۹۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را در این خودرو برعهده دارد.

فیدلیتی XB1

فضای داخلی فیدلیتی XB1 نیز همانند ظاهر خارجی آن، آینده نگرانه است. یک تبلت بزرگ در مرکز داشبورد این خودرو قرار دارد که تنظیمات سیستم سرگرمی و سیستم تهویه از طریق آن صورت می‌گیرند. فرمان خودرو نیز به صورت دوشاخه طراحی شده است که ابعاد بزرگی دارد. همچنین برای متفاوت ساختن کابین فیدلیتی XB1، تریم رنگی روشن در آن به کار رفته است. از جمله امکانات کراس‌اوور جدید بهمن موتور نیز می‌توان به این موارد اشاره کرد: سیستم ضد واژگونی، کیسه‌های هوای جلو، پرده‌ای و جانبی، سنسور پارک عقب و جلو، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، دستیارهای خودران سطح دوم شامل ترمز اضطراری هوشمند، سیستم هشدار برخورد از جلو و کروز کنترل تطبیقی، تنظیم برقی صندلی‌های جلو به همراه سیستم تهویه، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، دوربین عقب و دوربین ۳۶۰ درجه، نورپردازی داخلی و چراغ بدرقه. انتظار می‌رود تا قیمت فیدلیتی XB1 در محدوده‌ای بالاتر از فیدلیتی پرایم تعیین شود.

  • کد خبر : 33196
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
لینک کوتاه : https://www.khateaftab.ir/?p=33196

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری خط آفتاب نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
  • لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.