• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

تیگارد X35 با مدل ۱۴۰۳ تحویل خریداران شد

تیگارد X35 با مدل ۱۴۰۳ تحویل خریداران شد
خط‌آفتاب   /  روز گذشته در شهرک اتومبیل گودرزی، مراسم تحویل نمادین تعداد 10 دستگاه از خودروهای کراس اوور تیگارد X35 با مدل 1403 به مشتریان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خط‌آفتاب   /     بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است حدود ۴۰۰ دستگاه از این خودرو تا پیش از عید نوروز به دست مشتریان برسد. همچنین پیش‌بینی می‌شود در سال آینده، تیراژ تولید X35 به ۴۰۰۰ دستگاه افزایش یابد.

مشخصات فنی کراس اوور تیگارد X35

این کراس اوور جمع و جور، مجهز به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر است که قادر به تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور می‌باشد. جعبه دنده نیز از نوع اتوماتیک CVT بوده و وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌های محرک جلو را بر عهده دارد. این جعبه دنده دارای حالت تعویض دنده مصنوعی ۶ سرعته و حالت اسپرت است. بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت بایک، میانگین مصرف سوخت ترکیبی X35 معادل ۷٫۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. فاصله محوری این خودرو ۲ متر و ۷۵ سانتی‌متر گزارش شده که آن را از نظر ابعاد به رقبای چینی خود همچون جک S3، چانگان CS35، هایما S5 و غیره نزدیک می‌سازد.

تیگارد X35 با مدل ۱۴۰۳ تحویل خریداران شد

امکانات و تجهیزات کراس اوور تیگارد X35

تیگارد X35 در دو نسخه پایه و پرایم عرضه می‌گردد که تفاوت‌های آن‌ها در آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی و ایمنی نهفته است. نسخه پرایم دارای جک کاپوت، آینه‌های تاشوی برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، درب صندوق برقی و کیک سنسور می‌باشد؛ در حالی که نسخه پایه از این موارد بی‌بهره است. از لحاظ فنی و مشخصات پیشرانه و جعبه دنده، هیچ تفاوتی میان این دو نسخه وجود ندارد. مسئولان شرکت تیگارد موتور اعلام کرده‌اند که از ابتدای سال ۱۴۰۳ عرضه و فروش نسخه پرایم X35 را آغاز خواهند کرد. علاوه بر این، مشتریان نسخه پایه نیز می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها، آپشن‌های مورد نظر خود را روی خودرو نصب نمایند.

تیگارد X35 با مدل ۱۴۰۳ تحویل شد

نسخه پایه تیگارد X35 به امکانات متنوعی از جمله سقف پانورامیک برقی، دو کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، تهویه الکتریکی دستی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، سنسور باد تایرها، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم و پارچه، و سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی مجهز شده است.

  • کد خبر : 33388
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
لینک کوتاه : https://www.khateaftab.ir/?p=33388

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری خط آفتاب نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
  • لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.